
Yesterday I joined the list of other Malaysian who owns a traffic summons. My colleague did a favour by checking my summon at www.rileks.com.my
Me: Ko check saman aku jap...nah...ni no. ic and keter aku..
after she key in my number..and suddenly a small scream from her..
Colleague A: Afai..!! ko ade saman..( gelak2 giler..)
Me: What? saman kol 7.59pagi? polis melaka rajin mcm ni ke..ni sure tak nak kejer bawah panas nihh!!!
Another colleague interrupt..
Colleague B : Ala Afai..macam ko gak..tak nak kejer bawah panas kat site..camtuh gak polis tuh..
Me : #%*1~ la ko..hehehe
For the record, the speed limit for that road is 80km/h..and yes..I hate working under the scorching hot sun..sape yang suka kan? lol
Friday, August 11, 2006
The One with the summon
Posted by
Fairul
at
11:51
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Nak bangga sikit ni... tak pernah lagi I kena saman ni... LOL. [gelak in vanity] :-)
hehe..u better check fir..mane tau kot2 ade..:p
now i'm RM150 poorer...
Post a Comment